Top

Veelgestelde vragen

Heeft Daubyshop.nl ook een showroom waar ik alle producten uit het assortiment kan zien?
Daubyshop.nl is onderdeel van Kerkhof Laren B.V., een bedrijf centraal gelegen in het midden van Nederland (Laren NH) met ruime showroom. Vakbekwame, betrokken medewerkers staan graag voor u klaar. In de showroom kunt u het ruime assortiment van Dauby komen bekijken. Naast Dauby biedt Kerkhof Laren een groot assortiment hang- en sluitwerk uit eigen productie, en van andere topmerken.  Naast de ongekende keuze in hang- en sluitwerk, staat Kerkhof Laren bekend om een grote collectie tuinmeubelen en meer. Voor een impressie over ons bedrijf: www.kerkhoflaren.nl
 

Moet ik tijdens het schilderen het beslag altijd verwijderen?
Ja, verwijder het beslag altijd, want in verf zitten bestanddelen die het beslag aantasten. Dit valt niet onder de garantie.

Hoe vaak moet ik mijn beslag schoonmaken?
Wij adviseren u om regelmatig uw aangekochte Dauby producten af te nemen met een zachte, droge doek. De verweerde look is de charme bij Dauby producten. Om extra bescherming te geven aan Dauby producten kunt desgewenst een laagje bijenwas aanbrengen tegen corrosie vorming.  Bij Dauby producten met een zilveren of messing legering zoals: Britannium, verzilverd wit brons en OLV kunt u een heel dun laagje zilverpoets aanbrengen om het product weer glanzend te maken. In geen geval schuur – of agressieve schoonmaakmiddelen gebruiken!

Worden alle deurkrukkengeleverd met rozet?
Ja, alle Dauby deurkrukken worden standaard geleverd met rozet. Wij verwijzen u naar de producten in de webshop.
 
Worden er verzendkosten berekend?
Bij bestellingen vanaf € 75,- berekenen wij geen verzendkosten voor afleveradressen in Nederland en  België. Voor bestellingen met een factuurbedrag lager dan € 75,- brengen wij verzendkosten in rekening. Bij afrekening kunt u zien hoeveel verzendkosten er in rekening worden gebracht.


Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling retourneren?
Wanneer u een product wilt retourneren, verzoeken wij u contact met ons op te nemen voor de retourprocedure via email info@kerkhoflaren.nl Vermeldt in ieder geval om welk bestelnummer het gaat, besteldatum, leverdatum en welk artikel u wilt retourneren. Wij informeren u dan verder over de wijze van retour zenden. 

Wij verzoeken u het geleverde product slechts zodanig uit te pakken om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. U dient uw bestelling uiterlijk binnen 14 kalenderdagen te retourneren volgend op de dag van aflevering. Speciaal voor u op maat gemaakte producten zijn uitgesloten van uw herroepingrecht. Indien u gebruik maakt van uw herroepingrecht dient u het product met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijs mogelijk, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd naar het door ons aangegeven adres retour te zenden. De verzendkosten van een retourzending bij gebruikmaking van uw herroepingrecht zijn voor uw voor eigen rekening.

Terugbetaling van het aankoopbedrag en de eventuele berekende kosten vindt plaats wanneer het product door ons ontvangen wordt in de staat zoals hierboven beschreven, en uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst.

Beschadigingen bij ontvangst:
Indien een artikel beschadigd en/of defect bij u wordt afgeleverd, dient u ons binnen een redelijke termijn hiervan op de hoogte te brengen. U ontvangt vervolgens informatie over de te volgen procedure.

Klachten?
Indien u een klacht heeft over de door ons geleverde producten of over onze dienstverlening, dan vernemen wij dat graag. Kerkhof Laren B.V. streeft naar tevreden klanten en zal zich maximaal inspannen om uw klacht op te lossen. U kunt uw klacht melden bij de klantenservice van Kerkhof Laren, u kunt ons bereiken via email/ telefoon:
Email: info@kerkhoflaren.nl
Tel nr: 035 5395301 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 09.00 – 17.00 uur)
Elke klacht zal afzonderlijk behandeld en beoordeeld worden en u ontvangt van ons uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.